Fris elan en nieuwe inzichten
Zichtbaar zijn voor je klanten en groei realiseren, hoe wil je dat bereiken? Ga je bouwen aan autoriteit? Of juist werken aan je conversie? Met dit soort vragen kampten Today’s Specials en Mix & Match. Storyliner verzorgde voor hen een Training Content, SEO en Copywriting.
Aanpak
Beide bureaus wisten al behoorlijk goed wat content is en hoe SEO werkt. De medewerkers kwamen ook niet van nul met schrijven. Sterker, schrijven is een belangrijk onderdeel van hun werk. Tòch was er behoefte aan een extra verdieping in de materie. Vanuit een strategische aanpak op basis van het waardepropositiecanvas, namen we ze mee in de contentkansen voor hun klanten. Parallel hieraan bespraken we de belangrijkste SEO-technieken en tools én passeerden een aantal copywriting tips de revue.
“Ik heb allereerst genoten van de training, maar vooral ook nieuwe kennis opgedaan. Kennis die ik goed in mijn dagelijkse werk kan gebruiken en toepassen. Nu is het aan mijzelf om te oefenen en mijn ‘schrijfkunsten’ naar een hoger plan te tillen.”
Jeanine Schouten, Mix&Match