Contentknaken
Onlangs publiceerde ik voor samenwerkingspartner Hidden Champion een artikel over contentstrategie en de knaken die content voor bedrijven kan opleveren. Ik brak in het verhaal een lans voor berichten en posts die waarachtig zijn. Ook legde ik een link tussen de kracht van content en menselijke behoeftes.
Applaus
Vanuit de theorie van Maslow kun je met content en branding slim inspelen op die universele behoeftes. We zijn namelijk sociale dieren. Daarom hunkeren mensen ook zo enorm naar het delen van verhalen. We verlangen naar erkenning en waardering. Dat is waarom we graag likes uitdelen op Facebook. En we willen altijd winnen. Toch? Een mooie klant binnenhengelen, een uniek merk zijn, nieuwe producten op de markt brengen.
Contentverslaafd
Wat je uiteindelijk wilt? Succes. Roem. Applaus. Want repliek van je publiek is als een drug. Dat werkt verslavend. Ook ik ontkom er niet aan. Lees het volledige artikel ‘Content voor de keiharde knaken’.
Mail of bel me gerust als jij niet van je verslaving af wilt.